Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Mukka - 31 augusti 2013 07:48

På torsdag morgon när maken åkt till jobbet & jag skulle börja ge Albin sin frukost, kände jag att han var varm & tempade honom. Mycke riktigt, febern var tillbaka. Det var bara att avboka skoltaxin & ringa till skolan & meddela.
Albin fick sin frukost & medicin, men det kom i retur strax efter.
Vi förde Alva & Oskar till dagis och runt 11-tiden kom Robin (Albins assistent) så då kunde jag åka iväg och handla.
På fredagen var Albin fortfarande febrig & matt, (han kräktes upp frukosten idag oxå, funderar på varför han bara kräks på mornarna) eftersom pappan var hemma så slapp han följa med till dagis & lämna syskonen. Mats åkte till tandläkaren för att fixa en trasig tand. Undertiden tog Albin & jag det lugnt här hemma.
När pappan kom tillbaka var det dax för lunch & sedan kom Albins assistent Johan. Då hade Mats och jag tänkt åka & titta på tapeter & golv till det nya badrummet, men bestämde istället att vi skulle vila. Det har varit lite dåligt med sömn den sista tiden.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards