Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Mukka - 18 augusti 2013 20:20

Igår efter middagen packade vi in oss i bilen & rullade hemåt, jag & barnen.
Jag packade upp våra saker, duschade barnen & stoppade dem sedan i säng. Sedan tog jag själv en dusch innan jag oxå kröp ner i sängen, kännde mig inte riktigt i form (örat värkte, trycket & locket var kvar, jag hade lite feber och en stickande kännsla i bröstet).
Idag var det revelj kl 6.00 då tyckte Oskar att vi sovit nog. Lyckades dock förhala uppstigningen en halvtimme, Alva klev upp strax efter. Då var det "Riddare Micke" filmen som gällde, Oskar har längtat hela veckan efter Riddare Micke & Små Pirater (glömde ta med dem till jmk).
Idag på fm var vi & införskaffade lite nya kläder åt barnen och handlade lite mat. Sedan kom mormor, och även farmor & tant Ruth. Mormor följde mig till Korttids för att hämta hem Albin, dom andra väntade hemma.
Runt 19.30 kom pappa Mats äntligen hem från fjället. Nu sover två av tre barn, förhoppningsvis sover även den tredje snart. Då blir det soffhäng en stund innan det är sängdax.

Lägger in två bilder idag, det är dålig skärpa, men ni får hålla till godo. Oskar är pirat & har ett skoho som svärd. Albin blir road av 90+ åriga tant Ruth.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards