Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Mukka - 14 augusti 2013 21:26

I måndags var det stora packar dagen. Mats packade för en fjälltur (på tisdagen) & jag packade först åt Albin, som skulle till Korttids på kvällen, sedan packade jag åt Alva, Oskar & mig själv. Vi passade på & tog lite semester vi oxå, och åkte till morfar. Pappan fick köra oss till Jokkmokk på måndag kväll & blev sedan hämtad av sitt fjäll sällskap på tisdagmorgon.
Vi har åkt lite husbil & busat ute. På kvällen igår blev det surströmmings middag m grannarna, det var mycket smarrigt. Till och med Alva smakade & tyckte att det var gott. Junior tog det hela med ro & somnade i soffan redan klockan 18.00 men så hade han inte sovit något på dagen.
Idag var vi en sväng ner till Notudden (campingen) för lite lek i den stora lekparken. Sen på eftermiddagen började det regna, och det var ju kul tyckte barnen, som klädde av sig & sprang runt på gräset.
Idag har jag haft turen att få blåbär, två omgångar dessutom. Det är pappas granne Molle, som varit snäll & plockat åt mig. Så jag har rensat vägt & satt i påsar. Tusen, tusen tack snälla Molle!!

Första bilden är från i lördags, när Albin åt maränger. Bilden föll bort till det inlägget. Vill bara att ni ska få se hur gott han tyckte att det var :-)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards