Alla inlägg under juni 2012

Av Mukka - 9 juni 2012 21:40

I torsdags kom morfar med husbilen. Gissa om barnen (ja, iaf Alva & Oskar) tyckte att det var spännande. Oskar han brummade så fort han såg bilen genom fönstret & Alva hon funderade när, var & varför han sov i den.

   Nu har min lilla prins fått sommarlov, men jag vet inte om han egentligen är så glad över det....

Det innebär ju att det inte blir riktigt lika fasta rutiner som under skolveckorna. Han brukar bli nog "störd" under helgerna.


   Dom två små trollungarna, fick oxå föja med på skolavslutningen.

När allt var över och vi äntligen var hemma (efter diverse episoder) så fick Alva & Oskar (och mamman) äntligen prova åka med morfar i husbilen. Det var sååå roligt! Sedan på em åkte morfar hem igen.


I dag lördag har pappa & Alva haft yttretjänst, medan jag & Albin har haft inre tjänstgöring, Oskar klarade sig som vanligt genom att sova middag.

Sedan han Alva & jag med en tur till Coop för att handla, innan vi packade in oss i bilen och åkte till Kläppenskolan. Där skulle pappan spela boboll & vi titta på, det var lite kyligt men det gick bara bra.

I kväll till middagen så skulle alla som spelat träffas & äta på den lokala pizzerian här i byn (och dricka några öl, misstänker jag). Dom två mindre var väldans trötta och slocknade ca 18.50 & 19.10

  När dom somnat och Albin fått sin mat, täkte jag att vi skulle mysa i soffan han & jag, men det var inte riktigt hans plan. Han gnölade & ålade sig hela tiden, till jag flyttade tillbaka honom till hans stol, då blev han minsann tyst & nöjd. Faaast, jag han iaf med & kunde locka honom till att sratta så att jag kunde få ett foto.

Nu är det nog bäst att jag oxå hoppar ner i sängen, för jag sitter här och somnar medan jag skriver  

Tack för mig & sov så gott! 

  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards