Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Mukka - 31 januari 2010 22:01

I går var vi & handlade på förmiddagen och på eftermiddagen var det en massa förberedelser för kvällens middag, då mormor & Roger skulle komma.


Idag var Alva & jag ute en liten stund på fm, medan Albin & pappan var inne (& dammsög). Sedan var det vila innan lunch och efter den åkte vi till Carina & Kjell. Där fick Alva tre stycken handväskor.... Carina tyckte synd om Alva som fick gå runt med en stor pappers påse som väska, så nu har Alva fler handväskor än mig (som knappt har någon annan väska än skötväskan). Kanske kan jag få låna någon av Alva när jag behöver.


Ikväll var det trötta små barn, som somnade under kvälls matningen båda två, trots att vi hade besök av Jeanette & Mikael.

   Tänk vad tiden går fort, idag är det 1år sedan vi döpte Alva. Då var hon inte så stor, 4 måndader och nu är hon så stor & ska börja på dagis, min lilla bebis.

Nå väl, det är ju tur att man själv inte åldras så fort, utan får stå & stampa på samma ålder i flera år   

Nä, nu är det bäst att sluta drömma.... maken tjatar om att bli snaggad, så det är väl bara att sätta igång.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards