Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Mukka - 22 januari 2010 23:12

Tusen TACK till Kurt för att du finns och räddar oss när helst vi behöver din hjälp, med svettsen, snickerier,knivar & bilar och mycket mer.


Ett Stort TACK till Molle för att du var så snäll och körde ner mig till gravarna så att jag fick tända ljus där, det betydde jätte mycket.

 

TACK även till Rolf för att du körde ner mig & Alva med all vår packning till bussen idag.


 Många varma kramar till er alla!// Anna-Carin   

Av Mukka - 22 januari 2010 18:30

I går tog Alva & jag morfars bil för att åka ner till gravarna & titta till, men vi hann bara från kvarteret så stannade bilen.... det blev till att ringa Kurt akuten för bogsering hem.

   Idag har vi morfar varit ledig igen, så då var han och Alva ute både på fm & em. Morfar "kastade" Alva ut i snön så när han skulle hämta henne fick han skotta sig fram, kul tyckte Alva.

   Sen åkte dom i backen på madrassen och det var ju en riktig höjdare, när sedan morfar "sladdade" runt m madrassen på gården satt Alva på och tjöt av glädje.


Nu sitter pigan & jag på bussen hemmåt, vi har haft någta sköna dagar hos morfar men nu längtar vi efter pappan & storebror. Och nu är det ju bara två veckor kvar så åker vi uppåt igen.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards