Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Mukka - 24 januari 2010 10:47

I går var det härligt att vakna & ha båda barnen omkring sig, m vi mös hela fm & efter lunch gick Alva & jag ut en stund, men Albin hade sagt åt sin pappa att han måste få vara inne och se skidåkningen på tv:n   

   I veckan medan vi har varit på vift har pappan satt upp svävan gungan som barnen fick av mormor & Roger i julklapp.

   Båda tyckte dom nog att det var rätt mysigt att "sväva" strax ovanför golvet. Alva kan krypa upp själv & sitta en stund, medan Albin behöver få lite hjälp. Han är lite skeptisk & avvaktande, men när han väl kom till rätta & fick vara ifred från syrran, så var det nog rätt ok att ligga & mysa en stund


I går em körde vi Alva till mormor & Roger för övernattning, själva skulle vi på 40-års fest   på kvällen, Albin fick vara hemma med Margit.

Det var mycket trevligt, jag var hemma ca 22.30 och när Margit åkt hem satte jag igång en tvättmaskin, tog reda på torr tvätt och duschade. Innan jag lade mig så hann jag hänga tvätten & sätta på en ny maskin, sedan var jag trött.


Idag har jag pratat med mormor & Alva hade somnat strax före kl 19 igår och sovit till 8.45 idag....   

Inte riktigt enligt mormors planer, dom som skulle hinna så mycket...


 Idag väntar två husvisningar för oss och sedan ska vi väl se om vi får hämta hem prinsessan. Prinsen han är med sin Margit idag oxå, och är på ett strålande humör.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards