Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Mukka - 12 januari 2010 21:45

   Idag har vi haft fullt upp hela dagen, när vi skickat iväg Mats & Albin till respektive jobb, så var en maskin tvätt redan klar och nästa på gång.

Sen var vi till vårdcentralen för mamman skulle lämna prover, därifrån fick vi även med oss sprutor, "knappar" & sterilt vatten åt Albin.

När vi kom hem var vi ute en liten stund innan det var dax att äta lunch. Sedan åkte vi & lämnade bilen på service, och där mötte vi upp med Lena, med henne tog vi en fika & hann springa i några affärer, innan hon skulle gå för att hämta sin prinsessa på skolan.

Alva & jag blev kvar på stan en stund till & lite pengar senare gick vi för att hämta bilen och åka hem.

När gossen kom hem med taxin från skolan väntade mormor & Skurre på honom, och det var förståss uppskattat.


   Till middag idag blev det något som jag aldrig gjort tidigare, jag vet inte ens om jag smakat det förr. Vad var det då? jo Blodplättar (du skulle ha varit här Lottie) och maken som är uppvuxen med det gav dem godkännt, och både Alva & jag tyckte att det var väldigt gott, så det kommer att serveras fler gånger här hemma.

Angående huset så har vi bestämmt oss nu, TYVÄRR så kommer vi inte att köpa det huset. Det är för golv kallt för att vi ska kunna bo där, vi frös om fötterna under dom två timmarna som vi var där på besiktningen, trots att både Mats & jag hade ullsockar på fötterna. Och fryser vi, så lär ju Albin definitivt göra det.

Det känns jättetrist, men ändå skönt att vi bestämmt oss. Vi sitter inte i sjön, utan kan/får lugnt leta vidare.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards