Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Mukka - 9 januari 2010 10:56

Nu gör jag ett tredje försök att blogga, jag har blivit utkastad precis när jag varit klar.



   I torsdags kom det blöjor till Albin, Alva ville så klart hjälpa pappa att packa upp dem.

På em kom Jokkmokks klanen (morfar, moster Ellen, morbror Robert & Lottie). Efter middagen åkte mrobror & Lottie till flyget för hemfärd, lite senare satte vi moster på tåget.

Morfar fick vi iaf behålla över natten, han sov med Albin och det gillades nog av gossen som sov hela natten utan att vakna.


På fredag morgon åkte gossen till fritids & senare till korttids. När Albin åkt for maken & jag till Sunderbyn för att besiktiga huset. Vet inte om vi blev så mycket klokare i våra husköpar planer, det blev en hel del att funderar på.

När vi kom hem åkte morfar (som varit hemma med Alva) hemmåt.

På kvällen när Alva somnat blev det taco & en flaska vin och en hel del FUNDERINGAR & prat om huset.


På schemat idag står besök hos vänner, tända ljus & skotta på Ronjas grav och i kväll blir det födelsedags middag hos (moster) Carina & Kjell. Alltså väntar en trevlig dag på oss, men först på med kläder & inta frukost/lunch.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards