Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Mukka - 4 januari 2010 20:52

Så var det då äntligen dax för en kort fritidsdag för sonen, han sken som en sol på morgonen när vi talade om att han skulle få åka till fritids.

Tyvärr hade taxi glömt bort att boka in honom, så gossen fick sitta & vänta i 20minuter.

Vi andra åt frukost när Albin tillslut åkt, sen ringde jag och bokade en besiktning  av huset, så på fredag ska det ske.

   Efter lunch gick vi ut för att få lite luft, Alva tyckte att det var kanon kul, medan Mats & jag frös, det blåste kalla vindar.

Vi tänkte vara ute till Albin kom med taxin, men när vi väntat i 20minuter gick vi in, då ringde dom från skolan och sa att taxin inte kommit än, men att dom ringt och att den skulle vara på väg. Dom hade glömt honom igen! Tänkte dom inte på att kolla upp hans tider när dom hade glömt honom på morgonen? man kan ju undra, det ska bli spännande att se om det kommer någon taxi i morgon bitti.

Nu sover mina små älskligar gott i sina sängar, maken & jag har lovat varandra att inte vara uppe så sent i kväll, vi får väl se om/hur det lyckas.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards