Alla inlägg den 28 september 2009

Av Mukka - 28 september 2009 19:14

 I natt har Alva sovit oroligt, hon burkar sova så bra i sin säng i sitt rum i stort sett hela natten. Men i går kväll vaknade hon och vägrade sova själv, somnade när jag/vi tog upp henne men så fort vi la ner henne så vaknade hon. Tillslut så orkade inte jag vara vaken längre så hon fick sova med mig, men så fort jag inte låg och höll om henne ja, då vaknade hon till.

Nu har hon somnat (i sin säng) och jag hoppas att hon sover bättre i natt.


Albin har däremot sovit bra i natt, och var pigg & glad när jag körde honom till skolan. Ja, jag körde honom idag, för det var meningen att han skulle få 6-års vaccinet, men bvc ssk ringde & sa att vi skulle ta det senare för influensa vaccinet kommer att ges snart, och det måste gå minst en månad mellan.

I em när gossen kom hem från skolan var han jätte trött, så efter vatten, medicin och lite gurka fick han lägga sig framför TVn, då var Alva snabbt där och ville mysa med brorsan. Dom var så snälla & goa med varandra.


I morgon håller vi tummarna för dig moster Ellen!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards