Alla inlägg den 4 september 2009

Av Mukka - 4 september 2009 21:43

I går kom prinsen hem m taxi, Margit var här och tog emot honom.

Han blev så glad att se henne, men jag tror faktiskt att han blev lite glad över att se syrran & mamma oxå (iaf så inbillar jag mig det).


Senare åkte jag & Alva iväg på kombinerat me & I/tupperware & underkläds party. Det blev en tröja åt Albin & matchande tunika till Alva.

Pappan kom hem lagom för att hinna säga hej till gossen innan John Blund tittade in.


Idag har vi varit till Nisse på ortopedtekniska i Sunderbyn, Albin ska få ortoser till fötterna.

Det gick jätte bra, Albin var som vanligt duktig. Alva tyckte att Nisse var lite läskig, me på något vis ändå rätt ok.

Sedan var det skola för gossen och vi andra åkte till stan för att leta vinter kläder åt prinsen, ja behovet börjar närma sig.


I em/kväll har vi haft mys pys med barnen, det har nästan varit "krig" om Albin, vi har ju längtat efter honom båda två.

Och när barnen somnat njöt vi av en god middag, älgstek (tack morfar) och ett gott rött vin (tack mormor & Roger).

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards