Alla inlägg den 22 september 2009

Av Mukka - 22 september 2009 20:27

   På förmiddagen ringde dom från skolan. Albin var inte som han brukar (pigg & glad) han var TRÖTT & bitig, så jag och Alva åkte dit för att se om det var något på G eller om han bara var trött och visade sitt andra jag.

När vi kom till skolan vaknade han & piggade på sig och fick tillbaka sin busiga glimt i ögat. Skönt! så det var bara för mig och pigan att säga hej då & åka hem. Vi fick oss ju iaf en bonus träff m gossen idag.


När vi ätit lunch och vilat en stund åkte vi till stan en sväng, sedan blev det Barnens Hus för att köpa en pressent åt födelsedags barnet (hon fick blunda medan jag stoppade ner den i vagnen & slog in den).

Efter det blev det coop, vi måste ju ha något att bjuda på i morgon, dessutom kommer det fin främmande till helgen.


Nu sover pigan för att orka med morgondagen, själv håller jag på att fixa tårtan & blåsa ballonger.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards