Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Mukka - 30 juni 2009 23:38

Idag var Albin rätt grinig på fm, men så är det ju rätt varmt även för honom. Det är bara det att när han skriker, så blir Alva rädd och då skriker hon oxå, vilket stör Albin så han skriker ännu mer och så är cirkeln i gång...


Så vi blåste upp deras bad båtar och ställde ut på altanen. Albin satt nöjd och glad i nästan en timma, men lilla fröken Mukka,  hon satt en stund och sedan var det dax att börja klättra...

Kl 13.00 kom Margit till Albins stora förtjusning, det blev en mys stund, mat och en lååång promenad.



Vi (Alva, pappa & mamma) åkte till Gyltzaudden för att svalka oss lite. Jag tror att prinsessan brås på sin mamma, för någon badkruka verkar hon inte vara.


I kväll var jag ut och tog en öl, eller rättare sagt en cider med min lilla syster Johanna, Chrisse, min lille bror Johan, min mamma och Roger. Det var trevligt, men eftersom jag skulle få vänta över en timma på bussen som skulle ta mig hem, så lånade jag mammas cykel. Visserligen blev jag då kvar på ett glas vin, så jag hade hunnit med bussen, men eftersom jag bestämt mig för att cykla så....

TACK för cider, vin och låntet av cykel!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards