Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Mukka - 9 juni 2009 22:29

Så här for Alva hela tiden igår... Vi drog fram henne, men på en liten stund var hon där igen.

Sur blev hon oxå när hon inte tog sig därifrån själv.


Gossen kom oxå hem igår, trots att jag var så glad att se honom så noterade han bara att det var jag som mötte honom vid taxin :-(

Nå, jag tror iaf att han var lite glad åt att se oss, för vi fick en hel del pussar & kramar lite senare.

Det fick även mormor & Roger som kom förbi på kvällen.


Gossen har sovit lite oroligt på korttids i helgen och haft morgon runt 3-4 tiden. I natt/morse när han vaknade 3.15 så gick Mats & lade sig med honom och då sov han iaf ganska bra tills det var dax att kliva upp kl 7.00


I kväll kom farmor & farfar förbi. Farfar spelade fotboll med Alva och hon skrattade så gott.

Hon tyckte att det var jätte kul!


Nu sover barnen och imorgon har jag bokat lunch date med Fia :-)

Och på kvällen kommer dagis polarna med sina familjer + fröknarna.

Albin har bjudit in dom på ett "avslutnings party". För nästa vecka är det sista veckan på dagis tiden... :-/

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards