Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Mukka - 7 juni 2009 22:41

Idag började vi dagen med ett besök på Universeum.


Jag blev "attakerad" av fåglar & apor... eller iaf så flög en lite fågel så nära mig att den snuddade i pannan :-/ & en apa höll på att hoppa på mig....läskigt!


Sedan tog vi en kaffe för att vila våra ben.


Alva har redan fått en ful ovana, hon vill ha fötterna på bordet.


Sen åkte vi spårvagenen tillbaka till hotellet för att packa om i väskan.


 För att sen ta bussen och titta på moster Johanna & en massa cheerleaders.

Vi fick bla se när moster coatchade sitt lag och när hon själv var med.

Dom var väldigt dukitiga allihopa, och det var jätte spännande tyckte jag...



...fast Alvan var inte lika nöjd, hon tyckte att det var väldigt otrevligt med hörselskydden.











... men när Chrisse kom så blev livet mycket roligare.


På tillbaka vägen bestämde vi att vi skulle åka till Liseberg (idag oxå) för att äta middag, klockan var då ca 18.20

Så vi åkte dit direkt och lyckades hitta en restaurang som var öppen och ville severa oss lite mat. 

Vi strosade runt en stund innan vi slutligen åkte hem till hotellet. Där tog Ava och jag oss ett bad innan JohnBlund kom på besök hos Alva.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards