Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Mukka - 12 juni 2009 21:55

Här om dagen fick Alva nya tuttar, och hon blev helt salig när jag gav henne alla tre samtidigt.

Hon visste inte riktigt hur hon skulle bete sig för att kunna använda alla samtidigt :-)


Idag har Albin varit sin sista fredag på dagis, för nästa vecka är det sista veckan...

Det är med blandade känslor som vi lämnar dagis bakom oss. Vi har haft (har) ett bra dagis med jättefina fröknar, vi har lämnat vår son där och kännt oss trygga.

Där har vi fått tipps & råd som vi aldrig hade kunnat få på en annan avdelning/dagis och vi har inte behövt "bråka" för att han ska få de hjälpmedel dit som han har behöft.

Nu tror jag inte att det kommer att bli annorlunda på skolan vad gäller den saken, och Albin kommer säkerligen att stor trivas & utvecklas en hel del där.

Det är nog mamma som har det svårast med förändringen och saken är ju den att då blir han ju så stor.... Ni som är/har varit i min sittuation (med barn som ska börja skolan) förstår säkert hur jag menar & känner, ni andra kommer att bli varse.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards