Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Mukka - 4 juni 2009 23:00

I morse när Albin åkt till dagis var jag iväg med bilen för olje & filterbyte.

Alva fick vara hemma med morfar, TACK för det!


I kväll har vi roat oss med att packa, tänk att jag tycer det är så TRÅKIGT att packa.

Förr tyckte jag inte att det var trist, men nu tycker jag att det är pest. Måste först skriva lista på allt som ska med (annars glömmer jag mer än hälften) och sedan plockar jag lite här & lite där. Känns mest som om jag springer runt.

Och idag var det ju inte bara till Albin jag skulle packa, utan även åt mig och Alva (Mats får iaf packa åt sig själv).

Albin åker till korttids efter dagis imorgon, och vi andra flyger ner till Göteborg. Vi ska bo på ett hotell mitt i centrum och planerna är (om inget annat händer) att träffa moster Johanna & Chrisse, gå på Liseberg, besöka universeum och ev gå på en cheer uppvisning (med Johannas lag), äta gott och bara vara.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards