Alla inlägg under november 2009

Av Mukka - 1 november 2009 22:30

I går efter lunch åkte vi in till stan för att titta lite, det slutade med att morfar som ingenting skulle ha shoppade mest (julen närmar ju sig).

Eftersom det var en hel del folk på stan så hittade vi ingenstans att sätta oss för att fika (inte alltid så lätt med en vagn & en rullstol), så vi åkte hem och gjorde kaffe latte & hallon paj m vaniljsås.

Sedan lämnade vi barnen hemma med morfar & åkte till vår ängla prinsessas grav för att tända ljus & lämna en liten nalle. Det var så vackert där med alla lycktor som lyste. Förr tyckte jag att det var lite läskigt att vara på kyrkogårdar när det var mörk, men nu tycker jag att det är så rofyllt och vackert.


                                                    

När barnen somnat på kvällen, åt vi räkor & drack en flaska vin. Sedan hade vi bowling turnering i vardagsrummet (med wii spelet), det gick riktigt bra tycker jag, jag kom 1:a en gång Skrattande & 2:a tvågånger. Sen var vi ju tvugna att ta en golf runda, och den vann jag oxå Tungan ute

Idag på fm åkte morfar hem, han måste hinna vila upp sig innan han börjar jobba på tisdag Skäms

Sedan har vi packat, för Albin har åkt till korttids i kväll. Han skulle vara där till på onsdag, men eftersom det är hans födelsedag på tisdag så hämtar vi honom då.

Mormor, Roger & morbror Johan har varit på besök en stund idag, Alva var inte på sitt bästa humör. Misstänker att det är en liten tand som trycker på, för hon är dålig i magen & som sagt väldigt grinig. Hon har inte velat göra något själv idag, utan ville bara vara i min famn hela tiden.

Hoppas att tanden tittar ut i morgon, så hon blir sitt vanliga glada jag igen.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards