Alla inlägg den 20 november 2009

Av Mukka - 20 november 2009 21:25

På morgonen kl 6.50 ringde dom från korttids, maten (KetoCal) var slut. Så jag kastade mig i bilen & åkte dit med det, KLANTIGT av mig att inte skicka med så att det räckte. Det var nu inte det enda jag glömt denna gång, jag glömde nämligen att skicka med olja, grädde & juice i måndags, så då fick jag åka dit i ilfart med det. Skäms

Gissa om jag har önskat dessa dagar, att vi bott i huset som vi är intresserade av.

När jag kom hem ringde jag BVC för att höra om Alva kunde få/bör ta inluensa vaccinet. Vi fick tid idag kl 10.45, även vår lilla prinsessa är duktig när det gäller. Visst blev hon ledsen, men vem blir inte det när man blir fasthållen och nypt av en främmande tant.

Så har han då äntligen kommit hem vår lilla prins. Vi hämtade honom kl 14 idag och åkte sedan till DFA för att skriva på överklagan till FK (vi fick ju avslag på ansökan om pers. ass. i skolan, igen).

Det var trötta barn här hemma ikväll, Alva har inte haft tid att sova så mycket idag. För efter vaccinet var vi och åt lunch på en av stans restauranger, Alva åt med god aptit & sen hämtade vi ju Albin...

Albin har varit trött hela dagen, ja tydligen hela veckan. Fast det är inte så konstigt, för han hade vaknat tidigt & flera gånger på nätterna på korttids.

Så Alva somnade kl 18.30 & Albin kl 19.15 då blev det middag för mor & far.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards