Alla inlägg den 15 november 2009

Av Mukka - 15 november 2009 15:50

   Albin fick födelsedags paket av Ludde igår, men han öppnade det idag på morognen. Det var ett jätte fint Barbapappa badlakan, Tack Ludwig!

Sedan kom Margit och vad dom har gjort idag har jag ingen aning om, för Alva & jag har varit med mormor till Boden, bara för att titta lite i den nya gallerian.

   Sen åkte vi till Ronja för att tända ljus & marchaller.

Nu sitter Albin & myser med Marigt i soffan & Alva sitter i sin leksakslåda & pratar.

Jag har kokat kaffe, så nu blir det en kopp med Margit så jag får höra vad dom har haft för sig idag.


Av Mukka - 15 november 2009 15:39

   I går cyklade Mats till jobbet på morgonen och sen kom Margit för att vara med Albin, då passade Alva & jag på att åka till stan.

På kvällen blev vi bjudna till fam Wårell på middag, mycket trevligt & gott. Tusen tack!

Barnen intog varsin mys hörna, Alva "vita rummet" & Albin "båten" och där sov dom gott. Ludwig som är en god värd, var vaken hela tiden. Han var ju tvugen att se till så gästerna inte tog med sig hans fina mys platser.

Av Mukka - 15 november 2009 15:30

   Vi hade sjukhus besök även i fredags, då i Sunderbyn & CPUP-mätning. Det gick kanon bra, han är ju så duktig vår gosse.

Sedan var vi på husvisning igen, och det känns fortfarande bra. Så håll tummarna!

På kvällen blev det middag när barnen somnat.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards