Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Två år...

Av Mukka - 26 mars 2009 14:06

Idag är det 2 år sedan vi  fick veta att vårt efterlängtade barn inte längre levde i min mage.

Det var måndag och jag hade varit vaken hela natten, jag kännde på mig at det var något som var fel.

Jag ringde MVC kl 8.00 och fick komma dit direkt. Barnmorskan lysnade & lyssnade, men fann inga andra ljud en mina.

Mats var hemma med Albin som hade haft magsjuka, jag ringde honom på vägen hem (det tar 2min att gå från VC till oss) jag bad honom klä på sig och ge Albin hans medicin. Sen ringde jag mamma och frågade om hon kunde komma & vara med Albin medan vi åkte till Sunderbyn, så klart att hon kom. Hon hade även med sig Roger & min moster. Tusen Tack för att ni kom så fort!

Det skulle ännu dröja 2dagar innan vår lilla Ängla Prinsessa kom, så att vi iaf fick se och hålla henne.

Hon var den vackraste lilla tjej jag någonsin sett och jag saknar henne så fruktansvärt mycket.


Detta är nu två år sedan men jag minns det som om det var igår.

 
 
Ingen bild

Malin

26 mars 2009 20:24

Fy så orättvist livet kan vara ibland! Jag tänker på er!
Massor av kramar från Råneå

 
Sofia

Sofia

26 mars 2009 22:20

Kram på er

http://thehurtig.blogg.se

 
Sandra Norlén

Sandra Norlén

27 mars 2009 00:10

Man kan inte säga annat att livet inte är rättvist, kram på er!

http://www.lifeofsandra.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gammel-Moster

27 mars 2009 08:04

Vi som var med glömmer inte heller dessa fruktansvärda dagar...
Tack för att jag fick vara med er och dela er sorg, tack för att jag fick hålla henne, krama henne och känna henne. Tusen kramar Moster

 
Elisabeth

Elisabeth

27 mars 2009 17:42

Fy så hemsk för er..Tänker på er! Kram

http://mammaamu.blogg.se

 
Ingen bild

En som vet

28 mars 2009 08:27

jag vet känslan de du skriver om jag har med forlorat ett barn, Årsdagar är så fruktansvart jobbiga de är då det kommer så otroligt många tanker -Hur skulle du se ut?Lik sina syskon? Livet är orättvist ..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mukka - 6 december 2014 12:00

julen närmar sig med stormsteg, och vi bara flyger med. Tomten hade varit förbi med ett brev till Alva & Oskar, och det var/är ju spännande. Alva börjar vara i stadiet bär hon inte riktigt vet om hon tror på tomten eller inte. I vilket fall är det ...

Av Mukka - 25 november 2014 22:59

I lördags var pappan i huset på julgala med jobbet. Vilket innebar att han var lite trött på söndagen. Så jag & barnen rode oss på egen hand på förmiddagen, Albin var med assistent Emil. Alva & Oakar fick dekorera pepparkakor, vilket dom tyckte var ...

Av Mukka - 22 november 2014 08:52

Dagarna rullar på och den hör veckan är inget undantag. I måndags åkte Albin till lägenheten med sina assistenter & sov över där. Det hade gått bara fint & han hade sovit ganska bra. Annars är prinsen inne i en lite jobbig period med mycket oro i ...

Av Mukka - 18 november 2014 15:40


Vår duktiga prinsessa som inte riktigt varit så intresserad av att skriva, visade glatt igår vad hon kunde. Förutom att skriva Alva, har hon nu även lärt sig ordet Häst. Mammas & pappas hjärtan är så glada, lyckliga och mycket stolta förståss :-) ...

Av Mukka - 18 november 2014 15:36

I fredags lämnade vi Alva & Oskar på skola/dagis (Albin var redan på Korttids sedan måndag) och åkte mot Piteå. Där var vi först in på DFA kontoret & hade ett möte med vår arbetsledare. Sedan blev det lunch och avfärd mot havsbadet. Där fick vi che...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards