Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Mukka - 24 mars 2009 22:06

Vi pussades en hel del på morgonen i morse jag och sonen.

Han var så go & gla.


När Alva & jag kom hem  efter att ha kört Albins saker till korttids, stod Lena & Mirja och väntade på oss.

Vi har haft en trevlig hemma förmiddag. Mirja har lekt med jungel djuren (som Albin fick av henne i födelsedags pressent) och sett på videofilmer samtidigt som hon har passat Alva. Tack Mirja för det!

Jag och Lena har fikat & pratat en hel del, hoppas att det inte dröjer allt för länge till nästa gång.


Kl 17.00 hämtade Alva & jag Mats på jobbet och åkte till Sunderbyn på husvisning.

Och vad ska vi säga om det, jo för mig var det som att komma hem... huset är nästan en kopia av min pappas hus.

Intressant..?! Ja, iaf så pass att vi skrev upp oss på listan.


Vi var även och tittade på ett hus i Gammelstad/Ektjärn, men det var inget för oss. Trots att det var kanon fint och vi båda kännde att här skulle vi vilja bo, så går det inte eftersom det var ett trappsteg ner till vardagsrummet :-(


Idag när jag öppnade brevlådan hade vi fått 2 brev/paket. Ett var från Mats pappas kusin, hon har stickat en fin rosa tröja åt Alva. Vi skickar ett stort TACK!

Det andra var från Mats mormor, hon hade stickat en fin filt åt Alva. Albin fick en likadan av henne när är han var liten. Varma tack kramar skickar vi även till henne i Uppsala.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards