Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Mukka - 16 mars 2009 18:55

Nu sitter jag här igen, fast nu var det Albin som skulle se om morfar var online så dom kunde prata, men det var han inte :-(


Ang huset så började buden strömma in under em, när mäklaren ringde låg budet på 2 325 000kr. Vi tyckte att gränsen gått, så vi lade ner vårt intresse :-/


Synd, men det var kanske någon mening med det.

Vi får helt enkelt leta vidare....

Av Mukka - 16 mars 2009 10:51

Huset vi tittade på igår finns här för dom som är intresserade.

Vi har inte hört något än och lär inte göra det förrän kanske imorgon, eftersom det är en visning till idag.


Gossen har sovit bra i natt, men nu på morgonen börjar han bli lite rosslig & snuvig. Han verkade pigg & glad så han fick åka till dagis.

Det är så kul att se honom när taxi bussen kommer, han skriker heeejjj!!! och när chauffören svarar på samma sätt, ja då blir han etter värre :-) Ni som känner honom vet hur jag menar .


Och Alvan hon sitter nu här bredvid mig och hjälper mig att skriva.

Hon är som en kräk (och bajs) maskin (jag ser dig Lena och jag vet att du ler nu) det känns som om hon inte får behålla någonting. Fast hon ser ju inte undernärd ut, så det är kanske som det ska.


Nu ska jag leka lite med min lilla prinsessa, ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards