Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Mukka - 25 mars 2009 22:20

Idag på fm har vi varit till Sunderbyn på föreläsning/utbildning om mat & svälj svårigheter, tycker att det var intressant & rätt givande.


Sen åkte vi hem & lade oss alla tre (Mats har varit ledig för att vara med på utb) på sängen och vilade. Skönt!

Efter det blev det middag på Österns Pärla, och kaffe här hemma (med mormor & moster Roger.)


I går kväll flyttade vi ut Alvas säng från vårt sovrum till Albins rum, för att jag kanske ska få sova lite bättre på nätterna. Det kändes ganska hemskt, men jag har sovit riktigt bra och det har Ava oxå gjort. Omkring kl 5 hörde jag att hon låg & pratade så jag gick dit, då låg hon med fötterna på huvudkudden och sken som en sol när hon såg mig.

Jag byte hennes blöja & sedan tog jag henne till vår säng och där somnade vi till ca 6.30 då det var dax att kliva upp.

Så hon får ligga kvar i brorsans rum, iaf tills han kommer hem på fredag. Sedan får vi ta en ordentlig funderare på hur vi ska lösa sovrums frågan i fortsättningen.

Huset i som vi tittade på i går (i Sunderbyn) har vi slutat ut av olika skäl :-(


Alva har hjälpt pappa att tömma diskmaskinen & dammsuga idag. Sen har dom även tränat lite stav föring.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards