Alla inlägg under september 2011

Av Mukka - 2 september 2011 22:20

 Veckorna rullar på och jag tycker inte att man hinner med, det är nu snart ett årI  sedan vår lilla prins tillslut såg dagens ljus.

   Förra veckan fick Alva en egen kana. I lördags hade Mats (med hjälp av Anders W) satt ihop den medan jag var på tjejträff på

. Så på söndag morgon fick hon gå in i garaget & titta, och det var lycka i hennes ögon.

  I tisdags hade jag och maken kräftksiva, det var bara han & jag som var bjudna. Vi hade dukat med en massa ljus i inglasningen, riktigt mysigt var det. Kräftorna var både köpta men även från Råneå, Tusen TACK moster Roger för att du delade med dig!

  I onsdags efter skolan kom sjukgymnast Barbro på hembesök. Hon skulle gå igenom & visa oss & Mattisa hur man använder ståskals selen.

Albin tyckte nog att det var rätt ok att "flyga" lite.

I dag efter skolan åkte killen till korttids, där han ska vara med sina polare över helgen.

På em åkte pappan iväg med Johan till Tärendö för att fiska.

   Så ikväll passade vi på  att ha fredagsmys här hemma, Alva fick både godis & chips och festis. Dessutom fick hon sin favorit mat till middag, en barnmatsburk.

  Alva har vi lyckats hålla rätt länge från att inte äta godis & andra sötsaker, men det lär bli svårare med junior...

Nu är det bäst att jag skyndar mig i säng, för jag har redan somnat några gånger undertiden som jag har skrivit detta    

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards