Alla inlägg den 20 september 2011

Av Mukka - 20 september 2011 22:01

Albin hade haft en kanon dag på Nordpoolen i söndags, han hade visst fått hångla oxå.... ojojoj, vart ska detta sluta...?

Han var helt slut när han kom hem och han somnade som en klubbad på kvällen, och sov så gott hela natten (vilket han inte gjort de senaste nätterna).

 I går måndag var Mattias ledig, så då åkte vi och mötte upp prinsen på Din Förlängda Arm när skolan slutat.

  I morse var det inget roligt väder att promenera till dais i, men vi tog på oss regnkläder & stövlar och knatade iväg (ja barnen hade det rätt mysigt i vagnen, Alva var inte ens sugen att gå & som annars plaska i pölarna).

På vägen hem så somnade Oskar och sov sedan ute i tre timmar, han sover så gott ute. När han sover inne blir det inte alls samma sömn.

Vid lunchtid bestämde Lena & jag date på stan, känndes först lite motigt då jag var så trött, men det var som vanligt riktigt trevlig. Och dyrt blev det oxå, vi skulle inte shoppa något (vi skulle bara dricka kaffe...) men jag hittade både täckbyxor åt Albin och en tröja till mig själv, ja en hel del annat oxå, men det var vad jag fick med mig hem.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards