Alla inlägg den 6 september 2011

Av Mukka - 6 september 2011 21:03

I söndags åkte vi till storheden och handlade, kl 10.00 var vi klara och Alva fick en glass.

 Hon var rätt så lycklig över att mamma inte sa NEJ, när hon bad om glass.

 På em åkte vi till mormor & moster Roger och åt middag, vi fick lassange. Det var väldigt GOTT! 

  I går måndag när vi lämnat Alva på dagis, åkte vi till skolan för att se vad arbetsteraputen hade för sig med Albins rullsol.

Vi (Oskar & jag) möttes av en riktigt glad kille som ropade mamm mamm mammaaa när han fick syn på mig     

Gissa om mamma hjärtat svämmar över...

  Efter besöket på skolan åkte vi till stan för att byta några byxor som vi köpt förra veckan åt Alva, men i fel storlek. 

Oskar var inte riktigt intresserad av stadsbesöket, så han passade på att ta sin förmiddagsvila medan mamman sprang runt & inte bara bytte byxor... 

Sedan åkte vi hem & hämtade diverse saker som Albin behövde på DFA efter skolan.

När det var avklarat åkte vi hem och kokade kaffe åt morfar & Jasmine som kom förbi innan dom åkte till Stockholm.

På eftermiddagen kom pappa Mats hem, så han kunde följa med till dagis och hämta hem prinsessan. Strax efter att vi kom hem kom även Albin & Mattias, så hade jag alla mina killar hemma igen...

Jo, vet inte om jag berättat det tidigare, men Oskar har börjat att gå.    Han har ju gått efter saker ett tag nu, men i lördags började han släppa taget mer & mer och nu går han mest hela tiden.

 Det här är ett litet klipp från i fredags, när Mats & jag hade honom & gå mellan oss. 
  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards