Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Mukka - 15 oktober 2014 23:19

I går kom prinsen hem från Korttids, där han varit sedan onsdag förra veckan, han hade haft en skön vecka där.
Jag var och hämtade mat åt Albin från Apoteket, och det var ju inte direkt den lilla leveransen.
Idag började dagen med att jag på morgonen bar så trött, tänkte när Mats klocka ringde att, jag kliver inte upp med honom idag, jag säger hej då här i sängen. Men så kom jag på, Albin är ju hemma, jag måste upp & skicka honom till skolan.
När det sedan var dax att gå med Alva till skolan & Oskar till dagis, så hann jag inte ens fixa frillan, men jag tänkte att jag tar en mössa på mig så behöver jag inte stressa med det.
Meeen, när vi var nästan framme på skolan så upptäckte jag att jag glömt att ta på mössan. Ja ja, det var bara att knata på, annars hade Alva kommit försent. Det var ju iallafall vackert ute, fick glädjas åt det...
När jag sedan lämnat junior, kom jag på att vi glömt ta med gympa kläder åt Alva. Skyndade hem för att packa gympakläder, då ringer Mats & säger att jag får komma & hämta löjrom (som jag beställt). Tänkte att jag lämnar gympapåsen på vägen, tror ni jag kom ihåg det...
Inte kom jag ihåg det när jag körde hem heller... Nå, det gick ju fort att cykla dit med dem sedan.
Iallafall så blev det lyxlunch idag, löjrom på rostad macka.
Efter lunch var det tax att hämta Albin från skolan, han skulle träffa sjukgymnasten & sedan till Ortopedrekniska för att pröva & hämta de nya ortoserna.
Tillsist har vi idag tänt ljus för vår lilla änglaprinsessa & alla andra änglabarn, våra tankar har varit även hos alla anhöriga. Det är/har varit pregnancy and infant loss awareness day idag.

Kram till er alla

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards