Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Mukka - 30 juli 2013 18:20

Idag åkte vi först in till stan en snabbis & sen var vi till mormor & Roger en stund.
Sedan kl 13.30 hade jag bokat tid med min chef (på äldreboendet, därifrån jag varit tjänstledig ett år).
Jag har nu efter mycket funderande, ångest, funderande, lycka, funderande, övervägande, vånda, & funderande äntligen beslutat mig för att säga upp min tjänst som undersköterska på äldreboendet. Just nu känns det som om det är det enda rätta för mig & oss. Men visst känns det att säga upp sig från en tillsvidare anställning, men det är ju inte så att jag går till ingenting, jag jobbar ju trots allt heltid hemma med Albin. Nå väl, nu är det gjort och vi känner oss nöjda med beslutet här hemma.
Medan jag var & pratade m chefen, väntade familjen ute vid museumet. När jag kom köpte vi glass & Albin (som annars inte brukar vilja ha så mycket) slickade i sig en stor del av min glass, med ett stort leende på läpparna & ljudligt smackande.
Efter det packade vi in oss i bilen igen & åkte till Lövskär, bara för att få tiden att gå & titta lite på båtarna.
Till middag idag blev det lassange & den blev faktiskt mycket god. Så nu sitter vi mätta & nöjda i soffan och tittar på barn tv.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards