Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Mukka - 26 juli 2013 21:29

I går körde vi prinsen till DFA, för det skulle komma någon från Länsservice & laga rullstolen. En fotplatta hade lossnat & en av bromsarna var dålig. Alva & Oskar passade på att titta runt & testa en del av sakerna innan vi åkte vidare. Eftersom barnen & maken nästan bränt sig när vi var på stranden, blev det en hemmadag med farmor besök.
På kvällen när barnen somnat blev det film & godismys. Jag fick ju en liten polkagrisstång av mamma & Roger när vi var till dem. Filmen vi såg var "en oväntad vänskap" och jag/vi tyckte att den var så bra som "alla" säger. Rekommenderar den helt klart till de som inte sett den.
Idag blev det en tur till stranden med farmor. Det blev en kortare stund idag, för kl 13.30 var Alva bjuden på kalas, hos sin kompis Alva C. Mamman skulle inte få stanna, men tillslut var det ändå ok att jag var kvar.
Det var trötta barn här i kväll, och alla tre somnade hyfsat snabbt.
Nu är pappan ute på sin cykelrunda & jag har gosat ner mig i soffan, tror att det blir en tidig kväll ikväll, för i morgon hade vi tänkt oss en tur till Piteå.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards