Alla inlägg den 3 september 2010

Av Mukka - 3 september 2010 22:43

Det är långt mellan blogginläggen nu, men jag har lite inspirationstorka + att mina händer inte riktigt fixar att skriva.

I onsdags var jag förbi min moster för att säga hej & hejdå, dom åkte till Grekland för att luffa runt i en månad... Hoppas att ni får det bra!

  

I går var jag till spec.mödra igen för ctg & ul, den lilla i magen sprattlade & sparkade så mycket att det var svårt att fånga hjärtljuden, men det som fastnade lät bara fint och ultraljudet såg oxå bra ut. Det enda som var jobbigt var att maken inte kunnde följa med mig & att jag inte hade min rätta läkare som gjorde ultraljudet.


Idag när vi hämtat barnen åkte vi hem och mös lite med dem, och nu ikväll när dom somnat blev det räkor, ägg & tomat på rostatbröd för mig & maken. Vilket inte smakade helt fel...

  

Nu har maken somnat på soffan, så jag tror att jag ska försöka ta oss till sängen... God Natt!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards