Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Mukka - 13 februari 2010 21:29

I går åkte Mats m Albin till sjukhuset för att kolla upp så att han inte hade lunginflammation el liknande, eftersom han kräktes igen på torsdag kväll.

På sjukhuset sa dom att magsjukan var seg nu, och att Albins hade lite nedsatt funktion på hö lunga men inget som man skulle göra något åt nu. Skönt!


På em åkte vi och köpte en alla   dag pressent åt Mats (han fick vara med & välja), det blev en ny mobiltelefon (ifone).


Idag har jag klivit upp okristligt tidigt 04.45 INTE morgon i mina ögon... Inte ens Alva ville vakna när jag väckte henne kl 5.30 för att hon skulle äta välling och klä på sig innan vi skulle åka till dagis. Jag började kl 6.45 idag, så kl 6.15 var vi på dagis, Alva var lite tveksam till en början men fort tidande hon upp (när hon såg dockorna). Fast när mamma sa hej då och skulle gå, ja då kom hon springande med utsträckta armar & grät.... Då var det bara att bita ihop och skynda sig ut innan tårarna kom på mamman  

   När jag kom för att hämta henne sov hon, hon hade sovit ca 25 minuter så dom fick väcka henne. Hon blev glad när hon såg mig, men började klättra & åka rutchkana och var inte alls sugen på att åka hem. Så det var med lite "bråk" & sprina efter som jag fick klä på henne ytterkläderna, känns ju skönt att hon verkar trivas och gärna vill vara kvar, hoppas bara att det snart blir så på mornarna när jag ska lämna henne så att jag inte behöver gråta varje gång   

Nu tror jag att det blir sängen för min del, har ju varit uppe några timmar och imorgon ska jag upp samma tid.

Så nu önskar jag er alla en fortsatt trevlig helg och en god natt!


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards