Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Mukka - 5 februari 2010 07:43

 Onsdagen gick bra på dagis, pigan var inte ledsen när jag lämnade henne.

När jag lämnat henne åkte jag förbi på mitt jobb, känndes faktiskt kul att titta förbi, alla var så välkomnande och glada.

Sedan åkte jag hem & hämtade Albin & pappan för vi skulle till ögonmottagningen, och som vanligt fick vi vänta lääänge på att få komma in. 50minuters väntan för att vara inne 5min, varav ögonläkaren satt i telefonen 2min. Nåväl, det gick bra där inne, läkaren konstaterade att Albin trots att han skelar använder båda ögonen och det är bra. Så nu behöver vi inte dit förrän om ca 18månader & ser allt bra ut då, då behöver vi nog inte dit mer.

   I går torsdag åkte vi, när Albin åkt till skolan (för att sedan åka till korttids) mot Jokkmokk.

Resan upp gick bra, Alva & jag sov hela vägen..... tur att Mats var vaken iaf.

Väl framme värmde vi lite köttsoppa för att sedan gå på marknaden. Det blev ett par nya skinn hadskar & varma tofflor åt Alva.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards