Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Mukka - 27 februari 2009 22:01

Idag känner jag mig så lycklig... Albin har haft en riktigt bra dag hela dagen. Det började redan på morgonen, då var han pigg & glad och på dagis hade han skrattat mest hela tiden, åt ALLT.


Sedan har han varit med Margit i em/kväll  och det har oxå varti kul.

Tyvärr har jag/vi inte hunnti träffa killen sedan i morse, men vi får hoppas att han får må så här bra ett långt tag nu.


Alva har även hon haft en bra dag, med fullt upp. På fm fick hon följa med mamma till vårdcentralen (jag har fått exem i örat :-( ) Sedan tog vi bussen till stan och mormor & Rogers nya bostad. Mats hade tagit bilen & åkt tidigare för att flytta. Hos mormor började Alva med att sova ute i några timmar och sedan kontrollerade hon att vi satte in sakerna på rätt plats i rätt skåp.

Middagen in tog vi på Österns Pärla och sedan hälsade vi på hos Micke & Jeanette för att titta på deras små hundvalpar.


Nu är vi så trötta, så bara lilla prinsessan behagar bli trött & vilja sova, så ska vi göra desamma.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards