Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Mukka - 18 februari 2009 20:20

Gossen var rätt så nöjd på morgonen när jag sa att det var dagis dag idag.

Sa även att det var bad dag & att han skulle få åka till sjukhuset & bada med dagis, men så blev det inte...

Någon hade bajsat i bassängen igen, så  badet är inställt i minst två veckor :-(


Nåväl, gossen var som sagt pigg & glad på morgonen, men har tydligen haft en ganska skrikig/bitig dag.


Det var sista baby massagen idag och vi har gått igenom hela kroppen, benen, magen, bröstet, armarna, ansiktet & ryggen. Idag har Alva för första gången tagit emot massage på alla kroppsdelar, förutom då hon kissade på mig så jag var tvungen att göra en liten tork paus.


Det är kallt ute, men väldigt vackert. Ett tjockt lager frost på träden och solen som skiner på det, man måste bara stanna upp och titta.


Nu ska jag "dö" i soffan en stund innan telingarna ska ha sista målet för dagen. Sedan ska jag lägga mig, känner mig så trött & har så rackarns ont i lederna.

Av Mukka - 18 februari 2009 08:46


Maken han är tjurig, han tog cykeln till jobbet idag trots att det var -28,4 grader ute.


Han har cyklat en gång tidigare (förra året) när det var -28, och har sedan dess sagt att det är gränsen.

Så nu när det var -28,4 tyckte jag att han kunde ta taxi till jobbet, men det har nog blivit lite av en sport att cykla i ALLA väder & grader.


Han klädde sig iaf ordentligt!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards