Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Mukka - 20 februari 2009 16:05

Alva verkar bli lite hård i magen av Profylacen, så vi testar med lite plommon. Och det var väldans gott tyckte damen.


Prinsen gjorde sig fredags fin och åkte till jobbet som vanligt på morgonen. 


I kväll har han bjudit hem Ludwig m fam på middag.


Egentligen skulle mamma ha åkt iväg på tjej fest, men av olika anledningar så blev det inget ikväll.

Om jag ska erkänna så kanske det var lika bra, jag hade tänkt lämna prinsessan hema och det känndes "tugnt".

Jag vet att hon hade haft det bra hemma med pappa, store bror och farmor (som skulle komma & hjälpa till) men ni vet hur det är första gången man ska lämna en lite längre stund.

Det kanske blir på måndag istället, för då är det dax för mamma träff med FUB igen. Albin är på korttids då, och jag tror att pappan är lite sugen på att få vara själv med lill tjejen ;-)


Nu är det bäst att sätta lite fart, snart kommer grabbarna hem och sedan kommer fam Wårell.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards