Alla inlägg under december 2009

Av Mukka - 2 december 2009 15:36

Tack alla underbara & goa FUB-mammor för en trevlig kväll i måndags.


Igår var jag inte på vidare bra humör, eller det började bra, men efter lunch när jag var stressad & skulle iväg så upptäcker jag att hantverkarna, som håller på att rengöra ventilerna har varit hos grannen ovan på eller på vinden för att rensa. Vår toalett var nämligen full av smutsigt damm, och jag menar inte bara lite utan det var ÖVER ALLT. All textil som jag hade där (kläder & handdukar) fick jag tvätta, hyllan med "skrot" (som jag för övrigt rengjorde förra veckan) var full så även handfatet, dusch kabinen och väggarna.... Tur för dom att dom inte kom till oss då.


Idag har vi iaf haft sovmorgon ända till kl 8.00 När vi skickat iväg pappan på cykel till jobbet så åt vi frukost. Sen kastade vi ut sängkläderna och satte igång en tvättmaskin. Sedan klädde vi på oss & gick ut på en promenad. Vi hamnade i stan, så Alva fick äta sin lunch där & jag fick mig en kopp kaffe.

Det blev även några mjuka paket (julklappar?) åt sonen innan vi tog bussen hem.

Alva tyckte att det var väldigt spännande att åka buss & titta på allt som körde förbi fönstret. Fast efter en stund blev hon trött, så hon lade sig & mös i vagnen.


     

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards