Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Mukka - 26 juni 2008 11:33

Nu har jag varit med Albin på dagis, sjukgymnast Linus kom dit med en ny/gammal gåstol, ståskalet och ett bord till.


Albin blev så lång och stor i sin nya gåstol, jag funderar vart min lilla bebis har tagit vägen...


Han tyckte nog att det var rätt kul, för nu når han upp rätt bra till saker & ting.

Kanske måste vi göra lite om möbleringar här hemma på bänkar och liknande.



Här vill Albin leka lite med Lukas som står i sitt ståskal, fast Lukas är inte lika förtjust i Albins (jag drar dig i öronen) "lekar". Och det kan jag förstå...










Albins ståskal med bilar och flygplan på passar bra, och han verkar vara rätt nöjd med att komma upp och se "världen" ur en lite annan synvinkel.


Jag hade ju bävat för att sätta honom i ståskalet, men med facit i hand så verkar det ju gå riktigt bra.





Albin visade klart och tydligt att han ville leka vid datorn en stund, och där stod han så fint.


När jag åkte från dagis stod han fortfarande vid datorn och lekte med ett stort leende på läpparna.


Ser ni hur lång han faktiskt är vår lilla stora kille!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards