Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Mukka - 5 juni 2008 22:22

Idag har vi varit på student kalas, min kusin Kim har tagit studenten.

 GRATTIS KIM & LYCKA TILL I FRAMTIDEN!!!


Började tänka lite på min egen son, när jag strök hans skjorta på morgonen.

Han har bara ett år kvar på dagis, sedan börjar han skolan.

Min LILLA bebis börjar bli stor!



Med på student kalaset var även bl.a Kims storebror Andreas & hans son Elias. Dom små grabbarna var intresserade av varandra, men Albin leker ju inte samma lekar som Elias gör. Så det blev mest en avvaktande och studerande kontakt dom två emellan.



Albin har haft en bättre dag i dag än igår. Dock tycker vi att "skrik kramperna" är fler & jobbigare, medan dom andra kramperna är färre. Vet inte vad som är värre, det är som att välja mellan pest eller kolera.

Men vi tror ju på den här kostbehandlingen och måste ju ge den en chans, så det är bara att köra på vänta och se.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards