Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Mukka - 4 juni 2008 22:05

Idag har killen inte haft någon bra dag. Han vaknade & var kinkig på morgonen, men det gick rätt bra på fm. då vi var på syncentralen. Där konstaterade dom att det var svårt att säga om/vad han såg på avstånd eller om det beror på att han inte kan tolka vad han ser.

Syn intresse finns, iaf när saker är på närmare håll (inte längre bort än ca 2m). Inte så mycket nytt för oss.


På eftermiddagen har Albin haft en massa hysteriska utbrott, med bit, riv, klös & SKRIK, han verkar helt enkelt inte må så bra. Nu i kväll gav vi honom alvedon, för att OM han har ont så kanske han kan slappna av och få sova i lugn och ro under natten.


Måste erkänna att jag har lite svårt att hänga med & komma ihåg saker nu, det börjar vara fullt i hjärnkontoret. Man kan säga att det är mycket just nu. Och det är lite frustrerande, eftersom jag brukar (om jag får säga det själv) ha rätt bra koll på saker & ting. Dessutom har jag lite av kontroll behov, och nu när det inte fungerar känns det väldigt jobbigt & märkligt.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards