Alla inlägg den 28 november 2007

Av Mukka - 28 november 2007 21:36

Albin fortsatte vara trött idag, han sov mest hela tiden. Han har inte haft feber eller annan märkbar anledning. Kanske kan det bero på kramperna..? Han krampade så jag fick ge kloralhydrat igen runt 13-tiden. Han åt bra till lunch omkring kl 13.30 (han sov ju hela fm så därav den sena lunchen). På em åkte vi till korttids, Albin ska vara där till på fredag. Hoppas att han blir piggare.


Nu i kväll har jag varit på föräldramöte på dagis, så Mats har fått ha en skön hemma kväll utan både barn och fru.


Såhär trött var sonen när jag klädde på honom idag.


Av Mukka - 28 november 2007 07:22

Det har varit en lite bättre natt i natt, men runt kl1.30 fick Albin kloralhydrat (pga kramper).

Albin var ingen pigg kille på morgonen. Små ryckte när han låg på skötbordet, och inte alls i någon form. Vi bestämmer att Albin och mamma blir hemma idag. Får se om det bara är en trött kille efter kramp/vak nätter, eller om det är något annat på G.

Angående jobbet jag blev erbjuden igår så ska jag ringa och tacka JA till det idag :-)  Jag tror att det blir bra! Jag ville ju till Ingridshem, men dels så vågar jag inte tacka nej en gång till & sedan är det lättare att ta sig till stan om jag inte har bilen någon dag (maken & sonen kann ju behöva få "låna" den någon gång...). Det känns kul, mitt första fasta jobb på många, många år.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards