Alla inlägg den 23 november 2007

Av Mukka - 23 november 2007 10:42

Nu har jag bestämt mig... Jag har tackat NEJ till jobbet på Hertsögården! Nu hoppas jag bara att jag inte behöver ångra mig. Jag ska ju på två stycken anställnings intervjuer till veckan, på måndag ska jag till Örnen och på torsdag till Ingridshem. Får jag inget av dessa jobb, så var det nog någon mening med detta. Då är det bara att ta nya tag!

Av Mukka - 23 november 2007 09:07

Det har varit en funderar natt vill jag lova. Gör jag rätt om jag gör si eller så. Vad är fördelarna och vad är nackdelarna. Och alla dessa råd som jag frågar efter, en säger si en annan säger så & en tredje säger något annat. Vet inte varför jag ska be om om en massa råd, när jag bara blir mer förvirrad & osäker.

Imorse var det iaf en trött kille som jag nästan fick väcka. Han har vaknat flera gånger i natt och krampat. Brallorna har åkt upp och ner. För jag har varit på väg att ge krampmedicin varje gång, men tursamt nog har dom släppt av sig själv.


Så här fredags fin körde jag min lilla prins till dagis idag.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards