Alla inlägg den 25 september 2013

Av Mukka - 25 september 2013 21:16

Gummibröllop/Bronsbröllop, ja det firade vi igår, jag & min man.
Jag började dagen (när maken & barnen var iväg skickade) med att vara & få långa fina naglar. Sedan lämnade jag Albins saker på Korttids (han åkte dit efter skolan) & förberedde lite för kvällen.
Så när barnen somnat hade jag dukat, tänt ljus & piffat lite. Räkor & kräftstjärtar m. ägg, rostat bröd mm & bubbel vad var som stod på menyn. Maken som glömt vad det var för dag, blev överraskad när jag sa det & gav honom en present.
När vi ätit badade vi bastu & sen var vi ganska trötta & möra.
Här hemma rullar bygget på & vi börjar se hur det kommer att bli. Det är så spännande.
Alva & Oskar leker tillsammans mellan bråken, & i går var dom så söta. Alva m sina efterlängtade änglavingar (som hon fick i födelsedagspresent) & Oskar (m sina pressenter) bygghjälm & verktyg, pirattröja & glittriga klackeskor.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards