Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Mukka - 30 januari 2012 11:02

Så kom då min födelsedag, natten var inte den bästa för Oskar. Han gnölade & höll på & när han var tyst så var det pigans tur. Hon drömmer rätt mycket just nu och sover oroligt, och när hon gråter &ropar så vaknar alltid någon av pojkarna. Ja ja, det går nu över någon gång iaf.

  Min födelsedag då, jo den var bra. På fm när vi hade plockat bort & dukat så kom vi på att det vi kanske borde äta någon lunch.  Så vi hade picknick m varmkorv på köksgolvetl. Alva tyckte att det var väldigt kul när vi alla satt där på golvet.

  Sedan kom det folk, och oj vad det kom många....

Jag hade väntat att mamma & Roger, svärmor & svärfar och moster & Kjell skulle komma. Men så dök lillebror Johan, moster Birgitta och hela teckenspråks gänget upp. Jättekul!!!

Alla kom innom loppet av 10minuter tror jag, det var som om dom gjort upp en tid :-)      Ja vad vet jag förresten....

TUSEN TACK ALLA FÖR ATT NI KOM! Och speciellt tack till moster Birgitta som kom upp från Eskilstuna  

Jag vill även passa på att tacka ALLA som uppmärksamat min dag på ett eller annat vis, med telefonsamtal, upplevelser, sms, meddelanden på facebook, blommor, kort & presenter. Tack snälla ni, det betyder mycket och uppskattas ännumer! Kram till er alla!

   Tyvärr så fick morfar dödsbesked på min födesedag, och åkte till Boden.

Det var Maritas syster Maud som blivit en ängel. Många varma tankar sänder vi till Mauds anhöriga.

På söndag när morfar kom tillbaka, så blev det en hel del bus.

  Albin busade & mös med pappa.

   Oskar har lite svårt att låta storebror vara ifred när han ligger & ska vila, så ibland åker han på en "vänster" men ibland så har dom så roligt åt/med varandra grabbarna mina.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards