Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Mukka - 24 januari 2012 14:04

Veckorna går och nu har vi städat ut julen och ser fram emot ljuset.

Dagarna rullar på och tydligen så har min familj och vänner inte missat att det närmar sig min födelsedag. Vare sig jag vill eller ej, så verkar jag måsta inse sanningen...    

  Förra veckan kom morbror Robert på en snabbvisit, när han var på väg hem till Karlstad.

Alva tycker att morbror är spännande, men så är hon ju så feg. Ibland är det tur att man har en lillebror som testar först, men då får man ju vänta på sin tur istället....

  Oskar verkar ha en förkärlek till städsaker, han springer allt vad benen håller när han ser att vi öppnar dörren till tvättstugan där sop & skurmopp förvaras.

   I fredags kväll, när vi höll på som bäst med att göra barnen natt klara, så dyker moster C, mormor & Roger upp från ingenstans.

Maken och jag hade tänkt att äta middag när barnen somnat & bara ta det lugnt, men det blev ändrade planer (som maken förståss redan visste). Det blev sprattelvatten & en en sång som moster dikterat ihop till mig som hon & mamma sjöng   texten var fin & rolig och sången... ja, den var väl fin den oxå....   

Sedan bar det ut på middag och en öl på pubben innan vi åkte hem. En lugn och skön kväll med god mat & trevligt sällskap, en kväll precis i min smak.

TACK SNÄLLA MOSTER & MAMMA!   

På lördag morgon klev vi upp och åt frukost & när jag håller på att plocka bort från bordet dyker det upp tre brudar i baddräkt, utanför köksfönstret    

Oj oj vad månne bliva av detta tänkte jag....

  Det var bara att klä av sig kläderna och ta på baddräkten och hoppa in i bilen. Vi stannade hemma i en av brudarnas fina hem. Där spolades det upp ett bubbelbad åt mig, och sedan satt vi och skålade & drack skumpa & åt löjrom som dom värsta lyx brudarna   

Sedan hade som planerat att jag skulle vaxa mina ben, jag som precis på morgonen hade rakat dem (vilket jag aldrig gör annat än på sommaren, eller om jag ska någonstans) oooopss

Då var hämnden ljuv hos brudarna, då fick det bli bikinilinjen då..... 

Sedan flöt dagen & kvällen på vi åt & drack gott hela tiden och vi spelade spel, där jag fick bevisa att jag var rätt ung iaf    

   Förutom hela denna dag/kväll med allt vad den innebar, fick jag även detta jättefina halsband av dem. Det är ett sådant som jag länge har velat skaffa, men som med mycket annat så blir det inte av.

TUSEN TACK UNDERBARA BRUDAR FÖR EN PERFEKT DAG & KVÄLL!  


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards