Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Mukka - 19 augusti 2011 09:48

  Det går bara bra för Alva på dagis, eller förSKOLAN som hon säger att det heter. Hon vill inte höra talas om dagis....

I onsdags lämnade jag henne på morgonen och så ville personalen att jag skulle komma tillbaka till vilan, men när jag kom dit så hade hon redan gått in i vilorummet, så jag fick fara hem igen.

I går när jag skulle lämna henne frågade jag óm jag skulle komma före eller efter mellis (mellanmålet), och svaret blev givetvis.... EFTER

Så, när Mattias kom för att vara med Albin (dom skulle åka & bowla med kompisarna), åkte vi ut på en shopping runda. Vi hann även med lunch på stan, Oskar somnade & sov hela lunchen.


Idag är ju inte vädret det roligaste, så vi håller oss inne. Förutom pappan i huset då, han är ute & klipper häcken. Pigan ska vi hämta runt 14.30 och sedan får vi se vad resten av dagen har att erbjuda.


 Såhär kan det se ut när vår prinsessa pratar i telefonen. Ibland går hon runt, runt men ofta går hon iväg & sätter sig någonstans.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards