Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Mukka - 16 juli 2011 07:44

I går torsdag var storkillen i sitt rätta jag på riktigt, han skrattade & pratade och hade fått tillbaka glimten i ögat.  

Så då packade vi hans väskor och efter lunchen fick han åka till korttids.


När vi lämnat honom, åkte vi andra till Hägnan i Gammelstad. Där var det medeltidsdagar och full aktivitet, kul!

På hemväg handlade vi och sedan kom moster Johanna & vi åt middag. Chrisse kom senare, då åkte jag och maken på bio. Det var väldigt länge sedan vi var på bio, och inte visste vi riktigt om det var någon film som vi ville se. Men det var ju egentligen inte så noga vad vi såg, det var bara skönt att komma hemifrån själva en stund.

Vi såg Kronjuvelerna, och ja jag tyckte att den var bra.

Sen körde jag hem barnvakterna & hoppade i säng.

TUSEN TACK SNÄLLA JOHANNA & CHRISSE!!!


I går på morgonen packade vi ihop oss och åkte till Överkalix för att hälsa på mormor & Roger i husvagnen och gå på marknad. Alva hann med att bada en stund i Kalixälven oxå   

Efter middag i husvagnen plockade vi ihop våra saker och åkte hem.

Maken cyklade in till stan och jag satte mig i soffan en stund innan det var sängdax.


Nu ska jag strax fixa frulle åt mig (misstänker att mannen i huset ingen frukost vill ha...)  och sedan ska jag & barnen data moster Johanna på stan. Jag måster försöka få min telefon lagad, den la plötsligt av igår fm. Jag pratade i den på morgonen och när vi sedan skulle åka (till Överkalix) så var skärmen svart & det gick inte att slå på den  sååå IRRITERANDE, känner mig så naken utan min telfon.

I kväll bir det tjejis hos Matilda, det ser jag framemot jättemycket.

Nu önskar jag alla en fortsatt skön helg, för det ska jag örsöka att ha.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards