Alla inlägg den 13 april 2010

Av Mukka - 13 april 2010 20:44

Dagen började kl 05.00 då Alva vaknade och skrek hysteriskt, inget dög. Hon ville inte ha tutte, vatten eller kramar, hon bara skrek & pekade. Måste ha varit en dröm, efter 10-15 minuter lugnade hon ner sig och somnade om.

Men då hade hon redan skrikti upp Albin, som inte ville somna om, han kissade dessutom ner hela sängen, sig själv & pappa, så dom fick kliva upp & ta sig en dusch innan skola & jobbb.

Alva körde jag sedan till dagis, och det såg faktiskt ut som om hon tyckte att det skulle bli kul att komma dit.

När vi kom till dagis, så gick hon iväg med en fröken så jag han inte ens säga hej då. När jag gick för att säga hej då, så vinkade hon glatt. Så idag kunde jag lämna henne på dagis med lätt hjärta.


Själv har jag fått en hel del gjort idag, tvättat, bäddat rent i sonens säng (blev ju liksom tvungen), packat en del kartonger, hunnit med en kopp te på Lenas balkong och bakat (hast bullar, muffins & maränger).

Nu blir det soffan en stund innan det är sängdax.

  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards