Alla inlägg den 9 april 2010

Av Mukka - 9 april 2010 22:09

Idag klev jag upp kl 6.00 och åt frukost innan familjen ens hade vaknat, när dom började röra på sig åkte jag iväg för att träna, ja, ni hörde rätt... med lite (eller rätt mycket) lock & pock fick Lena med mig.


Sedan åkte jag hem för att hämta familjen, vi skulle köra Albin till korttids. Sedan åkte vi till stan, för idag var det dax för mig att byta bank   från Sparbanken Nord till Nordea, nödvändigt efter som vi tagit lån för huset där.


När det var klart åkte vi tillbaka till korttids för att lämna lite saker som vi glömt att skicka med gossen (mer regel än undantag att vi glömmer något).


Sen åkte vi till Piteå och strosade runt lite på stan, innan vi hälsade på hos fam Franklin/Fors och som vanligt när vi är där rusar tiden iväg, plötsligt var kl 17.30


Ikväll har jag packat dom första kartongerna inför flytten, har skjutit upp det länge nog. Har tänkt att det är så längen kvar, men idag pratade vi med mäklaren och den 28/4 ska vi skriva på och göra klart husaffären och då får vi ju nyckeln. Så då nu är det ju bara 3veckor kvar!

   I onsdags kokade vi palt till middag och igår blev det stekt palt, vilket föll lilla fröken Mukka på läppen.

   Iaf så hade hon sylt i hela ansiktet när hon ätit klart.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards